Hoe vindbaar ben jij op
Zoekmachine optimalisatie/SEO, de hoeksteen van een succesvol website maar ook een complexe materie.






SEO-analyse
SEO bestaat uit een aantal belangrijke pijlers als paginasnelheid en content, maar in totaal hangt het van wel 200 factoren af of jouw website een goede page ranking heeft in Google.
De pijlers voor een goede page ranking in Google
Om hoog in Google te komen moet de website zoals eerder gezegd aan heel veel verschillende factoren voldoen. Al die factoren zijn wel onder te verdelen in verschillende segmenten. Zo heb je bijvoorbeeld on-page SEO en technische SEO. Het doel is hetzelfde, maar de aanpak is anders. Soms kan het uiterlijk van een website nog zo strak zijn, als het skelet(html code) van de website niet sterk genoeg is, gaat dat alsnog ten koste van de vindbaarheid.
Laat jouw online succes niet aan het toeval over.
SEM is voor de onderneming die wil groeien
Wanneer jouw onderneming staat; dus de doelgroep is bekend, de huisstijl en communicatie ligt vast en de website is op en top, dan kun je van start gaan met SEM. SEM staat voor Search Engine Marketing en houdt in dat jij als merk hoger in de zoekresultaten gaat komen en meer zichtbaarheid gaat creëren. In tegenstelling tot SEO gaat SEM nog verder door aan de slag te gaan met het adverteren op verschillende kanalen. Zo kun je denken aan advertenties op Google, maar ook social media marketing. Wanneer je op de juiste manier adverteert in Google komt jouw advertentie naar boven wanneer een mogelijke bezoeker op zoek is naar informatie. Het klinkt echter makkelijker dan het is, want er zijn talloze mogelijkheden.
Wil jij ook hoger komen in Google?
Plan een afspraak in. Wij helpen je graag verder!
Online Afspraak